25 Şubat 2016 Perşembe

Fuar Ganimetleri

Herkese merhaba, yeni izleyicilerim ayrıca hoş geldiniz :)

Bugün 2. Tüyap Samsun Karadeniz Kitap Fuarı'na gittim. Yine uçuk indirimler yoktu. %20 sizce de az değil mi? Benim sevdiğim yayınların çoğunun standı vardı. Neler aldım bakalım. 

İlk önce salon 1'e girdiğimde gözüme bir stand çarptı. Adını hatırlamıyorum, el yapımı olduğuna karar kıldığım çok hoş defterler vardı. Chris Martin'le beni yüreğimden vurdular :D

Chris mi Martin o ?

Bir tane de böyle gamepadli bir defter aldım. 

Burada 10 lira bıraktım.

Hemen bu standın yanında resimler vardı. Kitaplar da vardı ama resimleri görünce kitapları unuttum. Bir tane abi Yıldızlı Gece'ye bakıyordu, ben de ucundan tutup arkadaşıma gösterince ''Benim o'' diye bir atar yaptı, ben de sadece baktığımı söyledim. Sanırım yiyeceğimi düşünmüştü. Adama atarlandıktan sonra standdan uzaklaştım. Bir müddet sonra standa geri döndüm aklım çok fena resimlerde kalmıştı. Uçuk fiyatlara satıldıklarını düşünürken 5 lira olduğunu öğrenince ufak çaplı bir şok geçirdim.
 Sonuçta Çığlık'ı kardeşime, Yıldızlı Gece'yi de kendime aldım.

Van mı Gogh o ?

10 lira da burada bıraktım.

Geçenlerde birinin Vadideki Zambak hakkında yazdığı yorum beni etkilemişti. İndirimde görünce onu da aldım.
Burada 5 lira bıraktım.

Topluca aldığım kitaplar
-Flaş ne de süper patlamış, gün ışığı olmadığında fotoğraf çekmekten hiç hoşlanmam, bu seferlik böyle oldu-

Aslında çok bir şey almamışım böyle bakınca az geldi gözüme. Evde okumadığım çok kitap var, o yüzden fazla almak istemedim. Tüketim toplumuna hayır.

Alaycı Kuş'u bir an önce almam gerekiyordu. Çünkü ben seri kitaplarda bir süre sonra formatlıyorum kendimi, önceki kitaplardaki olayları unutmaya başlıyorum. Unutmadan hemen okumam gerekiyor.Alaycı Kuş'u galeyana gelip aldım, çünkü bir kırtasiyede 17.5 liraydı 25 üzerinden. Bense 20 liraya alıp ufak çaplı bir kazık yedim. Bir de fuar olacaksınız pii kırtasiye daha indirimli.
20 lira da alaycı kuşumuza gitti.

En çok ithaki standında dolandım. Cesur Yeni Dünya'ya baktım durdum. Distopya ütopya vs. benim sevdiğim türler. Amma ve lakin konusu bana biraz ağır geliyordu, okumaktan çekiniyordum. Bir cesaret örneği gösterip aldım, umarım okurum.
13 lira da cesaretime gitti.

O değil de Markus Zusak'ın kitapları çok popüler olmuş, 10 liraydı onlar da. 

Totalde 58 lira harcamışım.

Köyümüzün fandomlarında boğulmaya gidiyorum, hoşça kalın.




6 yorum :

  1. Vadideki zambak.. benimde okumak istediğim kitaplar arasında yer alıyor :)
    Blog keşif etkinlinden geliyorum, banada beklerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz, inşallah ikimiz de kısa zamanda okuruz :)

      Sil
  2. Oh oh maşallah! ne Güzel yaaa, keyifli okumalar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Korefenomeni :)

      Sil