24 Mart 2017 Cuma

Paper Girls | Çizgi Roman



Paper Girls Brian K. Vaughan tarafından yazılan bir çizgi roman serisi. Vaughan'ı Saga serisinden tanırsınız. Ve daha bir çok popüler çizgi romanın yaratıcısı. Paper Girls biraz eski yıllarda geçiyor, gazete dağıtılan yıllarda. Kahramamızın adı Erin, kendisi gazete dağıtıcısı. Bir sabah maceraya atılacağı üç kızla tanışıyor. Bir noktadan sonra olaylar bilim kurguya kayıyor. Kızlar bazen geçmişe gidip Amazon Kadınları'nı görüyor, bazense geleceğe gidiyorlar. Erin kötü klonuyla ve 20'li yaşlarının sonundaki haliyle tanışıyor.

Merak edenler için muhteşem dörtlü

Şirin bir çizgi roman olduğunu düşünüyorum. Uzun süredir bu kadar sevdiğim bir çizgi roman olmamıştı. Ergenliğin o acemiliğini ve samimiyetini tümüyle barındırıyor. Çizimlere de bayıldım, her bir sayının farklı bir renk teması var. Seri 2015'te başlamış. Şu an devam ediyor. Paper Girls #13 5 Nisan'da çıkacak. Ben de artık güncel okuyacağım :-)

Günümüze geldikleri bir kısımda şöyle bir şey vardı :-)



Meraklısına Not: Ben internetten online olarak okuyorum. Henüz Türkçe'ye çevrilmemiş. Fakat İngilizce satışı var.

6 yorum :

  1. Saga'yı çok duydum gerçekten de :D Meraklısına notla yetinmeyen, online olarak nereden okuduğunu öğrenmek isteyen fazla meraklıdan sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Saga çok popüler ama henüz okumadım. Sitenin adı readcomicstv. Hoşça kal :-)

      Sil
  2. şu aralar müthiş çizgi roman okuyasım var acaba buna mı başlasam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim. Kahramanlar kadın olunca ben daha bir seviyorum çizgi romanları :-)

      Sil
  3. Selamm 😃 sümeyyenin blogundan geldim.Ve sirin birseyle karsilastim.Güzele benziyo gibi.Ellerine saglik 🌼😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldiniz. Evet çok şirin bir çizgi roman. Gerek çizimleri, gerek konusu ile :-)

      Sil

Link içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...