26 Mayıs 2017 Cuma

Eurovision 2017 | Favori Şarkılarım

Eurovision bitti gitti, sevdiğimiz şarkılar yanımıza kar kaldı.

Benim en sevdiğim şarkı İtalya'nın Occidentali's Karma isimli şarkısı. Esprili bir gönderme tarzında, eğlenceli bir şarkıydı. Abimiz de çok sevimli. Birinci olamadı ama, benim gönlümün birincisi :-D Normal şartlar altında indie pop severim zaten.



Diğer bir şarkı Moldova'dan Hey Mamma


İsveç I Can't Go On
Herkes yorumlarda bu adamın medeni halini sormuş :-D

Güney Kıbrıs'tan Gravity

Bulgaristan'dan Beautiful Mess 
Bu çocuk eurovision'un Justin Bieber'ı :-D

Bazen sinirleniyorum kendi kendime. Biz niye eurovision'da yokuz diye. Sonra bakıyorum vikipediye erişim yok ülkede, bize eurovision fazla sanırım. 

Siz eurovisionu izlediniz mi, favori şarkılarınız hangileri ? :-)

6 yorum :

  1. Eurovision`da yokuz diye sinir olanlardan biri de benim:) Hemen hemen her yıl izlerim. Her ne kadar biraz politika vs. karışsa da aslında kültürel müzikli bir eğlence benim gözümde. Ama ilginç de bir hali var son yıllarda. Kazanan Portekiz gerçekten beğenildi. Sonuçta ufacık ülke, kimse havadan sudan puan vermez. Gösterişli bir şov da sunmadı. Demek ki adamın o duygulu, naif hali bir şekilde geçti herkese.
    Bir gün her şeyin sadece eğlence olduğunu anlayıp geri döneriz belki, bir umut:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Politika karışıyor doğruya doğru derim ben. Ama bu işin içinde ülke tanıtımı da var. Her şeyden önce eğlenceli. İnsanlar kısa süre zarfında farklı kültürlerden şarkılar dinliyor. Ben çok severek izliyorum. Ama kendi ülken olmayınca bir burukluk oluyor. Biz çok abartıyoruz sanırım, haksızlık muhabbetini. İtalya da (Il Volo) haksızlığa uğradı, hala katılmaya devam ediyorlar. Portekize gelince farklı bir şarkıydı. Herkes pop vs. gibi popüler müzik yaparken, o aralarında çok farklıydı. Ben de hep döneceğimiz günü bekliyorum, gözüm yollarda döneceğimizi pek sanmasam da:-)

      Sil
  2. Hey Mamma - Moldova kesinlikle favorimdi. Resmen Eurovision 2017'yi izlerken birinci olsun diye dua ettim. :D üçüncü oldu ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene eğlenceli şarkılar çoktu. Şovlar da çok eğlenceliydi. Hey Mamma benim de sevdiklerimden, şarkıcıyı Draco Malfoy'a benzetiyorum :-D

      Sil
  3. çok zaman oldu izlemiyorum Eurovision'u , :(( teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. İzlemek istersen youtube'da Eurovision Song Contest kanalından izleyebilirsin :-)

      Sil

Link içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...