27 Haziran 2017 Salı

Herkese Selam, Blogger'a Hasret !


Herkese merhaba. Dünyanın en saçma başlığını atmış olabilirim. Fakat aklıma bir anda geldi evreka oldum ve yazdım. Bir ortalıkta görünmeme döneminden daha alnımın akıyla çıkmış bulunuyorum. Bu aralar okuma hevesim pek yok. Yaklaşık üç kitap elimde süründüğü için bitmek de bilmedikleri için öyle duruyorum :-D Elimde sürünen kitapların isimleri de şöyle: Karahindiba Şarabı. Bu bayağıdır sürünüyor. Aslında çok güzel bir çocukluk hikayesi. Yaşlılık, zaman, ölüm, çocukluk gibi hayata dair birçok konuda insanı düşündürüyor. Fakat bayağı yavaş ilerliyor maalesef. Devam etmek istiyorum ama okuma hızımı bitirdi bu kitap. Diğer bir kitap Çıplak Maymun. Bu kitap bayağı akıyor aslında. Ama bunu okurken İlber Ortaylı'nın bir kitabına başladım. Bir yandan insan çıplak bir maymun mudur sorunsalı, bir yandan da Türklerin orta asya'ya gelişi. İkisi bir arada bir tuhaf oluyor açıkçası :-D Okuduğum klasiklerin yorumunu da yazasım pek gelmiyor. Ne bileyim sanattan pek anlamadığım için hep ''ya bir şeyleri kaçırmışsam, aslında şöyle demek istiyorsa'' gibi bir soru işareti oluşuyor kafamda. Tam hakkını veremeyince de yazasım gelmiyor. Öyle işte iki arada bir deredeyim. Tatil dönemiyle birlikte hepinizin bol bol okuduğunu düşünüyorum. Bense bayağı yavaşladım. Görüşmeyeli siz neler yapıyorsunuz, şu sıralar hangi kitabı okuyorsunuz. Benimle paylaşın :-)

12 yorum:

  1. Hoş geldin :-) Evet, tatilde bazı arkadaşların okuma hızı çok artıyor ama benimki düşüyor. Her sene böyle. Sıcakta elime kitap alasım gelmiyor. Ben de kendimi film ve dizi izlemeye veriyorum. Bu aralar IMDB'nin ilk 250 filmini ve Oscar alan filmleri izliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benim de yazın okuma hızım bayağı düşüyor,, tembellik sarıyor dört bir yanımı :-D İyi film de çok iyi, benim de son oskarlara bir göz atasım var :-)

      Sil
  2. tatil gelmesiyle benim de kitap okuma oranım, hızım azaldı maalesef :( içim yanıyor bu konuda aldığım kitaplara şöyle bir bakıp kenara bırakıyorum ki çok acı verici...
    Klasikleri yorumlamayı bende sevmiyorum aynı sebepten demek ki yalnız değilmişim sevindim açıkçası :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha klasikleri okumayı çok seviyorum ama yorum yaparken hep ikilemde kalıyorum :-)

      Sil
  3. Benim işlerimde yoğunluk var, genellikle çalışıyorum. Bugün kütüphaneden bir kitap aldım Jo Nesbo'nun Kızılgerdan adlı kitabı. Dinlenirken de onu okumayı planlıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Bence boşver yani takma kafana bende klasik okuduğum zaman hatta beğenmediğim zaman nasıl yorumlayacağım diye düşünüyordum sonra dedim burası bana ait ve herkes beğenmek anlamak zorunda değil arkasındaki derin anlamı,burası bir kurumun sitesi değil sana ait bir yer sonuçta senin günlüğün kafana göre takılmanı tavsiye ederim :) Bu arada bende kitap okumuyorum son zamanlarda yalnız değilsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım haklısın, burada normalden biraz daha rahat olmam gerek çünkü bir nevi benim alanım :-) Ben birazcık ince eleyip sık dokuyan bir tipim bunun da etkisi büyük. Yalnız olmadığıma sevindim :-)

      Sil
  5. Bence gayet güzel bir başlık olmuş :) Okumaya devam. Bende kitap okuma konusunda kendimi zorlamaya devam ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ olun :-) Ben de kendimi biraz zorlasam iyi olacak :-)

      Sil
  6. Sanırım okuyamama halleri sıcaklardan -.- Erimiş durumdayken nasıl kitap okuyabiliriz? Seni daha çok görmek dileğiyle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sıcaktandır da tembellikten değildir, bana benim durumum biraz tembellik gibi geliyor :-) Teşekkür ederim :-)

      Sil

Link içeren yorumlar onaylanmayacaktır.