13 Şubat 2017 Pazartesi

Adulthood Is A Myth | Kitap Yorumu

Adulthood Is A Myth Sarah Andersen'in çizimlerinden oluşan bir kitap.

İçindeki çocuğu büyütemeyenlere hitap ediyor. Çok severek okuduğum bir kitap. Azıcık İngilizceniz varsa yeterli olacaktır : )

Kitabın içinden beğendiğim çizimler:

İsimleri hatırlamak

İçe dönükler için kabuslar
1 benim kabusum. ''Merhaba size yardımcı olabilir miyim'' +Hayır çünkü ben alacağım şeye karar verip geldim. 

Uterus buluşması

~~~~~~
Müzik dinlerken kafasında müzik videosu çekenler onlayn mı

15 dk kitap okumaya karar verip saatin 04.00 olduğunu görenler

Eğlenceli bir şeyler okumak isteyenlere tavsiye ederim. 

Puanım 
Hoşça kalın ^_^






2 yorum :

  1. Kitap şeklinde okumadım ama çizimlerinin bir çoğunu internetten inceledim :D Küçük bir sorum var: e-book olarak mı okudun, yoksa aldın mı? Kitabı almak isterim de :D

    YanıtlaSil